Opłaty
Uwaga! Warunki uczestnictwa w Konferencji
- Zgłoszenie woli udziału przez zakładkę Rejestracja
- Płatność przelewem na miejscu - 500 PLN.
|
do 14.02.2024
|
od 15.02.2024
|
od 01.04.2024
|
Uczestnik
|
250 PLN
|
300 PLN
|
400 PLN
|
Słuchacz Studiów Podyplomowych Estetyka Twarzy
|
50 PLN
|
50 PLN
|
400 PLN
|
Student UMP
|
30 PLN
|
30 PLN
|
100 PLN
|
Wpłaty indywidualne należy dokonywać na konto:
Citibank Handlowy
49 1030 1247 0000 0000 4771 8708
Uniwersytet Medyczny w Poznaniu
ul. Fredry 10, Poznań
z dopiskiem: imię i nazwisko uczestnika, estetyka2024
Rezygnacja z uczestnictwa:
- Rezygnacja z uczestnictwa zgłoszona do 08.09.2023 pozwala na pełny zwrot opłaty.
- Rezygnacje zgłoszone po tym terminie nie będą wiązały się ze zwrotem opłaty.
- Rezygnacje należy zgłaszać mailowo na adres: konferencje@ump.edu.pl
Faktury:
- Organizator wystawia faktury na podstawie dokonanej wpłaty na dane podane w formularzu podczas rejestracji lub drogą mailową na adres: konferencje@ump.edu.pl.
- Wystawienie faktury jest możliwe w nieprzekraczalnym terminie do 15. dnia miesiąca, który następuje po miesiącu sprzedaży.
- Po tym terminie wystawienie faktury będzie niemożliwe.
- Podstawa prawna: Terminy wystawiania faktur - zasada ogólna. Zgodnie z art. 106i ust. 1 ustawy o VAT fakturę należy wystawić nie później niż 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonano dostawy towaru lub wykonano usługę.
- Faktury z odroczonym terminem płatności, prosimy zgłaszać pod adresem konferencje@ump.edu.pl.